Soms is er onderhoud aan je woning nodig. Kleine ongemakken verhelp je zelf. Voor grotere problemen, bijvoorbeeld een lekkage of een kapotte CV, dien je een reparatieverzoek in via MijnProvides. Wij doen ons uiterste best om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Als je niet tevreden bent over de manier waarop wij iets hebben opgelost, of over de manier waarop we je hebben aangesproken, dan kun je een klacht indien. Je kan hiervoor het contactformulier gebruiken of een brief sturen.
Ben je niet tevreden over het afhandelen van een klacht? Dan kun je (schriftelijk) de onafhankelijke geschillenadviescommissie inschakelen. In de brochure staat wanneer je bij deze commissie terecht kunt.
Je klacht wordt beoordeeld tijdens een zitting, waar je een uitnodiging voor ontvangt. De commissie weegt jouw belang af tegen het onze. Wanneer de commissie een besluit heeft genomen brengt zij een (zwaarwegend) advies uit aan de directeur-bestuurder. Die laat je weten wat we doen met het advies van de commissie. Meer hierover lees je in het reglement van de geschillenadviescommissie.
Het duurt maar een minuutje.
Ja natuurlijk Misschien later