Contrast
Dyslexie
Home / Reparatieverzoek indienen

Reparatieverzoek indienen

Wij hebben maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Dit heeft gevolgen voor onze dienstverlening. Je leest er hier meer over.

Als huurder wil je graag dat je woning in goede staat is. Door regelmatig onderhoud en kleine reparaties blijft je woning in goede conditie.

Valt een reparatie onder onze verantwoordelijkheid, dan kan je op twee manieren een reparatieverzoek indienen:

1. Via Mijn Provides kan je een reparatieverzoek indienen en direct een afspraak in de agenda inplannen. Je logt in op Mijn Provides, meld je probleem en maakt direct een afspraak met ons Serviceteam. Dit kan wanneer het je uitkomt, dus ook na werktijd.

2. Telefonisch reparatie melden: 030 – 686 05 99
Van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.45 uur en op vrijdag tot 12.15 uur.

Onderhouds ABC

In het Onderhouds-ABC staat wat wij aan onderhoud voor je doen en wat je zelf moet doen. Met het serviceabonnement kun je veel zaken aan ons overlaten.

Serviceabonnement

Kleine ongemakken aan je woning verhelp of repareer je zelf. Dat staat zo in de huurwet. Met een serviceabonnement van Provides doen wij dat voor je. Ook kun je ons iedere twee jaar vragen je woning helemaal na te lopen. Voor een kleine maandelijkse bijdrage wordt een groot gedeelte van het huurdersonderhoud zonder kosten, snel en vakkundig door ons serviceteam uitgevoerd. Je leest er meer over in de voorwaarden.

Via Mijn Provides sluit je eenvoudig een serviceabonnement af. Gebruik je Mijn Provides nog niet? Gebruik dan dit aanvraagformulier.

Jouw mening vinden wij belangrijk, hoe beoordeel je deze pagina?
Er ging iets mis, probeer het later nog eens.
Dank voor je feedback!

Veelgestelde vragen

Bij een storing aan je CV-ketel neem je contact op met de firma Derko. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer: 030 – 341 03 41.

Dit hoef je niet te melden bij ons. Neem direct zelf contact op met Eneco: 088 – 895 59 55. Ze vragen je om een klantnummer. Dat is 416 87 625.

Heb je een serviceabonnement? Neem contact met ons op en dan komen wij de verstopping verhelpen. Geen serviceabonnement? Dat zul je de verstopping zelf moeten verhelpen. Lees ook onze tips over het voorkomen van verstoppingen.

In het onderhouds-ABC kunt u lezen welke werkzaamheden door Provides worden uitgevoerd, wat u zelf moet uitvoeren (zie ook onze praktische instructievideo’s) en wat onder het serviceabonnement valt. Hierover kunt u verder lezen bij serviceabonnement.