Reparatieverzoek indienen

Als huurder wilt u graag dat uw woning in goede staat is. Door regelmatig onderhoud en kleine reparaties blijft uw woning in goede conditie.

Valt een reparatie onder onze verantwoordelijkheid, dan kunt u op drie manieren een reparatieverzoek indienen:

1. Via Mijn Provides kunt u een reparatieverzoek indienen en direct een afspraak in de agenda inplannen. U logt in op Mijn Provides, meld uw probleem en maakt direct een afspraak met ons Serviceteam. Dit kan wanneer het u uitkomt, dus ook na werktijd.

2. Online reparatieformulier: U krijgt binnen twee werkdagen een reactie.

3. Telefonisch reparatie melden: 030 - 686 05 99
Van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.45 uur en op vrijdag tot 12.15 uur.

Storing aan uw CV(combi)ketel

Een storing aan uw CV(combi)ketel kunt u rechtstreeks melden bij de firma Derko. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer: 030 - 341 03 41.

Storing aan uw geiser of boiler

Huurt u via Provides een geiser of boiler die u van warm water voorziet? Dan kunt u een storing hieraan rechtstreeks melden bij Eneco: 088-8955000.

Glasschade

Glasschade kunt u het beste rechtstreeks bij de glasverzekeraar melden: 0800 – 022 61 00.

Reparatie of onderhoudsklacht?Meld het hier

Veelgestelde vragen over reparatieverzoek indienen

Calamiteit? Bel direct!

Is er sprake van een schade die direct verholpen moet worden?
Bel dan direct: 030 - 686 05 99. Dit kan dag en nacht!

Lees ook

lettergrootte