Veelgestelde vragen Mijn Provides
-
Hoe kan ik inloggen?
Ga naar www.mijn.provides.nl of klik op de roze button op onze website: www.provides.nl. Klik op de button "inloggen" en voer uw e-mail adres en vervolgens uw wachtwoord in. Druk op "enter" of op "inloggen" en u wordt doorgelinkt naar uw eigen pagina.
-
De link via mijn e-mail naar het klantportaal werkt niet
Ga naar www.provides.nl en klik op de roze button met "Mijn Provides". Voer hier uw e-mail adres en vervolgens uw wachtwoord in. Druk op "inloggen" en u wordt doorgelinkt naar uw eigen pagina.
-
Ik ben mijn inlognaam en/of wachtwoord vergeten
Het hangt er vanaf of u al geregistreerd bent of niet. Zo niet dan zullen wij u een nieuwe registratie versturen. Als u al geregistreerd bent, dan kunt u bij de inlogpagina op de knop "wachtwoord vergeten" klikken.
-
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Na het inloggen bij het klantportaal staat rechtsboven uw naam. Als u hierop klikt verschijnen er drie mogelijkheden waaronder "wachtwoord wijzigen".
-
Ik heb geen e-mail adres
U kunt geen gebruik maken van het klantportaal.
-
Ik kan niet meer inloggen nadat ik een paar keer een verkeerd wachtwoord heb ingetypt
Als u driemaal een verkeerd wachtwoord heeft ingetypt wordt er een pauze van 5 minuten ingelast. Hierna kunt u weer opnieuw inloggen.
-
Mijn account is geblokkeerd
Dit zal in principe niet voorkomen. Indien u ons hierover een e-mail stuurt, zullen wij bekijken wat er aan de hand is.
-
Kan ik iemand anders machtigen om voor mij gebruik te maken van "Mijn Provides"?
Indien u zelf geen e-mail adres heeft, maar wel graag uw eigen gegevens wilt inzien, dan kan dat.
-
Krijgt mijn medehuurder eigen inlogcodes?
Dat is op dit moment nog niet mogelijk.
-
Ik heb mijn huurcontract opgezegd, kan ik nu nog inloggen?
Jazeker. U kunt tot 1,5 jaar na opzegging nog in uw "Mijn Provides".
-
Zijn mijn gegevens goed beveiligd?
Ja, het is een beveiligde omgeving (https).
-
Ik krijg de pagina in het Engels te zien
Dit komt omdat in de instellingen van uw browser de Engelse taal is geselecteerd. Ga naar de instelling van uw browser. Voor Google: Instellingen --> Zoekinstellingen --> Talen --> Nederlands. Voor Chrome: Instellingen --> Talen --> Taal- en invoerinstellingen --> Nederlands.