Mijn Provides

U kunt 24/7 uw huurderszaken regelen via het huurdersportaal “Mijn Provides”.

Met Mijn Provides kunt u:
–  Informatie opvragen
–  Reparatieverzoeken indienen
–  Betalingen regelen via iDeal
–  Uw telefoonnummer wijzigen
–  Uw huur opzeggen

Veelgestelde vragen

Ga naar mijn.provides.nl of klik op de roze button op onze website: www.provides.nl. Klik op de button "inloggen" en voer uw e-mail adres en vervolgens uw wachtwoord in. Druk op "enter" of op "inloggen" en u wordt doorgelinkt naar uw eigen pagina.

Ga naar www.provides.nl en klik op de roze button met "Mijn Provides". Voer hier uw e-mail adres en vervolgens uw wachtwoord in. Druk op "inloggen" en u wordt doorgelinkt naar uw eigen pagina.
Het hangt er vanaf of u al geregistreerd bent of niet. Zo niet dan zullen wij u een nieuwe registratie versturen. Als u al geregistreerd bent, dan kunt u bij de inlogpagina op de knop "wachtwoord vergeten" klikken.
Na het inloggen bij het klantportaal staat rechtsboven uw naam. Als u hierop klikt verschijnen er drie mogelijkheden waaronder "wachtwoord wijzigen".
U kunt geen gebruik maken van het klantportaal.
Als u driemaal een verkeerd wachtwoord heeft ingetypt wordt er een pauze van 5 minuten ingelast. Hierna kunt u weer opnieuw inloggen.
Dit zal in principe niet voorkomen. Indien u ons hierover een e-mail stuurt, zullen wij bekijken wat er aan de hand is.
Indien u zelf geen e-mail adres heeft, maar wel graag uw eigen gegevens wilt inzien, dan kan dat.
Dat is op dit moment nog niet mogelijk.
Jazeker. U kunt tot 1,5 jaar na opzegging nog in uw "Mijn Provides".
Ja, het is een beveiligde omgeving (https).
Dit komt omdat in de instellingen van uw browser de Engelse taal is geselecteerd. Ga naar de instelling van uw browser. Voor Google: Instellingen --> Zoekinstellingen --> Talen --> Nederlands. Voor Chrome: Instellingen --> Talen --> Taal- en invoerinstellingen --> Nederlands.