Contrast
Dyslexie
Home / Huur betalen

Huur betalen

De huur van je woning betaal je vóór de eerste van de maand. Je betaalt de huur dus altijd vooruit. De makkelijkste manier om dit te doen is via automatische incasso of via iDeal. Stuur een mail naar huurincasso@provides.nl als je voortaan via iDeal wil betalen.

Wil je je rekeningnummer wijzigen? Dit geef je gemakkelijk door via het wijzigingsformulier.

Jouw mening vinden wij belangrijk, hoe beoordeel je deze pagina?
Er ging iets mis, probeer het later nog eens.
Dank voor je feedback!

Veelgestelde vragen

Dat kan. Wil je per automatische incasso betalen, vul dan het machtigingsformulier in. Wil je betalen per iDeal of een periodieke overboeking, stuur dan een e-mail naar huurincasso@provides.nl.

Vul het formulier in en mail dit naar huurincasso@provides.nl of stuur het per post.

Dit kan op verschillende manieren. Het makkelijkst is via automatische incasso of iDeal.

Automatische incasso: je kan ons toestemming om elke maand de huur van jouw bankrekening af te schrijven. Provides incasseert de huur de eerste werkdag van de maand. Wanneer de huur wijzigt passen wij de hoogte van het bedrag aan. Je hebt dan dus geen omkijken meer naar jouw huurbetaling: je betaalt op tijd en altijd het juiste bedrag. Automatische incasso vraag je aan met het machtigingsformulier.

iDeal: je ontvangt elke maand per e-mail een digitale factuur. Met de “Nu betalen” knop in de e-mail betaal je jouw factuur. Stuur een e-mail naar huurincasso@provides.nl als je wil betalen via iDeal. Via Mijn Provides kan je ook met iDeal betalen.

Zelf de huur overmaken: je kan zelf de maandelijkse huur overmaken op NL56 RABO 0159 2050 50. Vermeld bij je betaling altijd jouw klantnummer (bijvoorbeeld klant12345). Als je het klantnummer niet meer weet, kan je dat opvragen per e-mail: info@provides.nl. Het is ook mogelijk om je bank opdracht te geven tot een maandelijkse betaalopdracht. Neem hiervoor contact op met je bank. Wanneer de huur wijzigt, moet je zelf op tijd het bedrag van de periodieke overboeking aanpassen.

Je kunt het beste zo snel mogelijk telefonisch contact met ons opnemen. Samen zoeken we dan een oplossing. Je leest er meer over op deze pagina.