Werken bij Provides

Provides is een informele, vooruitstrevende woningcorporatie. Met circa 45 enthousiaste medewerkers willen wij op een open, klantvriendelijke wijze tegemoet komen aan de wensen van onze klanten.
Bij ons streven om klantvriendelijk en vernieuwend te blijven, zijn wij sterk afhankelijk van de kwaliteit van de menselijke inbreng. Actief zoeken naar ambitieuze en talentvolle medewerkers en het bevorderen van opleidingen zijn daarom kernaspecten van ons personeelsbeleid.

Belangrijke eisen die wij aan ons personeel stellen zijn professionaliteit, klantgerichtheid, zakelijkheid en in teamverband kunnen werken. Daar staat een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket tegenover.

Vacature Projectleider Vastgoed (36 uur per week)

Voor de afdeling Vastgoed zoeken we voor het aansturen en realiseren van alle voorkomende fasen van één of diverse middelgrote vastgoedprojecten een

Projectleider Vastgoed
(36 uur per week)

Ben jij een energieke en ervaren projectleider vastgoed en ben je bekend met het reilen en zeilen van woningcorporaties? Vind je het een uitdaging om sturing te geven aan verschillende projecten (renovatie, planmatig onderhoud, groot onderhoud en contracten) met diverse belanghebbenden? Lever je graag een bijdrage aan operationeel beleid op je eigen vakgebied, dan zijn wij op zoek naar jou! Heb je een HBO werk- en denkniveau, kennis van projectmanagement en ruime ervaring in het continue verbeteren van processen, dan is deze baan vast iets voor jou!

Je verricht onderzoek naar de technisch-inhoudelijke mogelijkheden en bouwkundige en financiële risico’s van projecten, het technisch/bouwkundig programma van eisen en overall- en detailplanningen. Je voorziet het  managementteam gevraagd en ongevraagd van deskundig advies over selectie en opdrachtverstrekking. Je draagt bij aan visieontwikkeling op de balans tussen investering en waardeontwikkeling, zowel financieel als sociaal. Ook voer je de regie op de uitvoering van projecten met nadruk op het managen van het technisch proces (intern en extern) en het optimaliseren van het ontwerp t.b.v. een optimale exploitatie. Je zorgt daarnaast voor de uitwerking van definitieve afspraken en juridische onderbouwing van opdrachtverstrekkingen. Je signaleert tijdig financiële-, tijds- en kwaliteitsafwijkingen en handelt daar naar.

Functie-eisen
Je beschikt over de volgende kwaliteiten:
• Een afgeronde Hbo-opleiding in bouwkunde, aangevuld met kennis van projectmanagement.
• Volkshuisvesting is voor jou geen onbekend terrein, evenals bedrijfseconomisch inzicht en kennis van vastgoed rekenen.
• Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie.
• Sterke communicatieve vaardigheden, waarbij organisatievermogen en resultaatgerichtheid essentieel zijn.
• Je neemt je verantwoordelijkheid, kunt goed samenwerken en werkt in grote mate zelfstandig. Je bent nauwgezet.

Ons aanbod
We bieden een zeer afwisselende functie (36 uur p/w) met veel ruimte voor initiatief. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring, en bedraagt maximaal € 4.572,- bruto per maand voor een fulltime functie (schaal J, CAO Woondiensten).

Informatie en sollicitatie
Is deze functie wat voor jou? Stuur je motivatie met je cv naar Paula Sangers, P&O consulent p.sangersprovidesnl. Je kunt tot en met 31 augustus 2017 reageren.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marco Teuns, manager Vastgoed, m.teunsprovidesnl of op telefoonnummer 030 68 60 500

Open sollicitatieGa
Werken bij Provides is inspirerend en verrassend
lettergrootte