Reparatieverzoek indienen

Als huurder wilt u graag dat uw woning in goede staat is. Door regelmatig onderhoud en kleine reparaties blijft uw woning in goede conditie.

Valt een reparatie onder onze verantwoordelijkheid, dan kunt u op twee manieren een reparatieverzoek indienen:

1. Online reparatieformulier: U krijgt binnen twee werkdagen een reactie.

2. Telefonisch reparatie melden: 030 - 686 05 99
Van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.45 uur en op vrijdag tot 12.15 uur.

Storing aan uw CV(combi)ketel

Een storing aan uw CV(combi)ketel kunt u rechtstreeks melden bij de firma waarvan een servicesticker op de ketel zit:
Paans: 030 – 261 01 11 of
Derko: 0348 - 40 47 80.

Storing aan uw geiser of boiler

Huurt u via Provides een geiser of boiler die u van warm water voorziet? Dan kunt u een storing hieraan rechtstreeks melden bij Eneco: 088-8955000.

Glasschade

Glasschade kunt u het beste rechtstreeks bij de glasverzekeraar melden: 0800 – 022 61 00.

Reparatie of onderhoudsklacht?Meld het hier

Veelgestelde vragen over reparatieverzoek indienen

Calamiteit? Bel direct!

Is er sprake van een schade die direct verholpen moet worden?
Bel dan direct: 030 - 686 05 99. Dit kan dag en nacht!

Het Serviceteam van Provides
lettergrootte