Als huurder wilt u graag dat uw woning in goede staat is. Door regelmatig onderhoud en kleine reparaties blijft uw woning in goede conditie.
Valt een reparatie onder onze verantwoordelijkheid, dan kunt u op twee manieren een reparatieverzoek indienen:
1. Online reparatieformulier: U krijgt binnen twee werkdagen een reactie.
2. Telefonisch reparatie melden: 030 - 686 05 99
Van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.45 uur en op vrijdag tot 12.15 uur.
Storing aan uw CV(combi)ketel
Een storing aan uw CV(combi)ketel kunt u rechtstreeks melden bij de firma waarvan een servicesticker op de ketel zit:
Paans: 030 – 261 01 11 of
Derko: 0348 - 40 47 80.
Storing aan uw geiser of boiler
Huurt u via Provides een geiser of boiler die u van warm water voorziet? Dan kunt u een storing hieraan rechtstreeks melden bij Eneco: 088-8955000.
Glasschade
Glasschade kunt u het beste rechtstreeks bij de glasverzekeraar melden: 0800 – 022 61 00.
Veelgestelde vragen over reparatieverzoek indienen
-
Moet ik de reparatie zelf betalen?
In het onderhouds-ABC kunt u lezen welke werkzaamheden door Provides worden uitgevoerd, wat u zelf moet uitvoeren (zie ook onze praktische instructievideo's) en wat onder het serviceabonnement valt. Hierover kunt u verder lezen bij serviceabonnement.