Klacht indienen

Wij maken onderscheid in twee soorten klachten; onderhoudsklachten en klachten over onze organisatie.

Onderhoudsklachten

Het kan altijd voorkomen dat er door het gebruik van de woning onderhoud nodig is. Gaat het om kleine ongemakken, dan bent u daar zelf vaak verantwoordelijk voor. Klemt de voordeur, begeeft de CV het, of kunt u uw huis niet meer in door een kapot slot, dan kunt u terugvallen op het serviceteam van Provides. U kunt eenvoudig uw onderhoudsklacht aan ons melden.

Klachten over de organisatie

Wij doen ons uiterste best om u, binnen onze mogelijkheden, zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de wijze waarop wij iets hebben opgelost, of over de manier waarop u bent aangesproken.

Bent u ontevreden over de wijze waarop een van de medewerkers van Provides omgaat met uw klacht, dan kunt u zich wenden tot de afdeling Klachtenbehandeling van Provides.

U kunt dit schriftelijk doen aan ons postadres, of per e-mail aan klachtenprovidesnl.

Wist u dat ...

Als uw deur klemt, uw kraan niet meer werkt of er is iets anders in uw woning kapot, dan kunt u het ons melden.

De reparaties kunt u melden via 030 - 686 05 99, op maandag t/m donderdag van 08.30 tot 16.45 uur en op vrijdag van 08.30 tot 12.15 uur.

Voor spoedeisende reparaties kunt u na sluitingstijd en tijdens het weekend ook 030 - 686 05 99 bellen, u wordt dan doorgeschakeld naar de meldkamer.

lettergrootte